söndag 2 december 2012

Ännu mer julsaker

 Så här fin blev den nya lampan från Åhlèns när jag fick tag på en lampa som inte lyste som tusen solar.  Är himla nöjd med den. 

 Sambon hade lovat mig adventskalendern från Body Shop, men den hade de sålt slut på. Istället hade de gjort iordning en lika bra fast med små paket istället. Som jag älskar små paket. 

 Pojkvännen hittade dessa kuddar på H&M Home och de passar fint till våran soffa om vi tar bort de gamla kuddarna. De är väldigt fasta i formen, vilket är bra. 

 Vi har en fin löpare med julmönster uppe på en av våra bokhyller. Nu när det faktiskt är jul så ska vi byta ut den mot den här ljus gråa från H&M Home. 

 Jag passade på att köpa hem fyra ljuslyktor från H&M Home när jag ändå var där. De sprider ett himla fint ljus. 

De har flera olika mönster, men jag gillade bäst det med cirklarna på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...