torsdag 13 december 2012

Beställning från Etsy

Jag har gillat hemsidan etsy en stund, och gillar idèn bakom den med att folk säljer saker de gör. 
Speciellt gillar jag alla prints som är där. Det finns många användare som säljer digitala kopior av sina prints, men jag hittade en som skannade av vintagebilder för 10 kr/st. Jag hittade många jag gillade, men bestämde mig för fyra stycken:

En rysk marionettedocka, den lilla sjöjungfrun, en lockande siren och en barn plansch till jobbet. 

Det fina med att beställa digitala kopior är att jag har möjligheten att skriva ut hur många jag vill och på olika typer papper. 
Användaren på Etsy heter DandDDigitalDelights om du vill kolla in vad de har för något. Det tog inte ens ett dygn innan jag fick mejl från dom, så du hinner beställa julkort därifrån. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...