söndag 16 december 2012

Mot Köpenhamn

Snart ska jag och pojkvännen ner till hamnen för att ta en båt till Köpenhamn. Det är ingen lång tur, vi är hemma igen på tisdag, men det ska bli härligt att komma bort en stund. 
Vi ska passa på att köpa julklappar och bara mysa. Jag har inte varit i Köpenhamn på många, många år så det ska bli himla kul att resa dit igen. Sist jag var där var då pappa bodde och jobbade där och det är som sagt längesen.
Jag hoppas att vi går förbi någon julmarknad, jag har hört att de ska ha fina julmarknader där. Tror inte vi ska förbi den som är på Tivoli då vi bara är i Köpenhamn i sju timmar. Men det finns ju fler tack och lov.

Kameran kommer givetvis att följa med överallt. Massvis av bilder kommer på tisdag. 


1 kommentar:

  1. Åh så mysigt! =)
    Sv:jag hoppas på att det finns kvar lite snö på julafton.
    Ha en trevlig resa

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...