torsdag 24 januari 2013

En sådan där lista


HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat två personer åt gången: Nej
Varit kär: Givetvis
Förlorat någon speciell person: Jo
Varit deprimerad: Deprimerad tror jag inte jag har varit, men ibland har jag perioder när jag mår piss. Brukar oftast komma när alla löven har lämnat träden och det blir mörkt.
Varit så trött att du somnat sittandes: Jadå, det har jag mest troligen.
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Tror inte jag har försökt smita hemifrån någongång.
Brutit ett ben? Otroligt nog nej med tanke på hur klumpig jag är.
Gjort nåt du ångrar? Ja.
Hoppat Bungee Jump? Nej och det är inget jag har ett behov att prova på.
Ljugit för någon du tycker om? Dragit en vit lögn då och då.
Ätit en hel tårta? Tårtor ska delas med andra.
Gjort bort dig offentligt? Är klumpig som sagt, så ja.

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Nej men bekanta!
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Hur många barn vill du ha i framtiden: Det blir vad det blir. Men inte många. 
Har du några husdjur?: Nej. Hade varit fint med en liten fluffig kanin.
Vill du ändra ditt namn: Nej trivs bra med mitt namn.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Hade fotografering med jobbet och åt middag på en resturang med Martin på kvällen.
Vilken tid vaknade du idag: Vaknade vid sju tiden men stod inte upp förrän vid åtta. Är hemskt morgontrött.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov. 
Någonting som du längtar till: Resan till Amsterdam och våren.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Har det alldeles utmärkt.
Vad lyssnar du på just nu: Reklam
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: När jag gick låg och mellanstadiet var det en kille vid namn Jens har jag för mig.

OM DIG:
Vad är ditt fullständiga namn: Christina Helena Carciumaru Pettersson
Stjärntecken: Tvilling
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Sunnanåskolan
Gymnasie: Naturbruksgymnasiet i Burträsk.
Högskola: Inte börjat än.
Hårfärg: Gyllenblond
Långt eller kort hår: Kort 
Längd: 172 cm
Piercings: Öronen.
Tattoos: Ingen än så länge.
Höger eller vänster: högerhänt.
Operation: Ingen utseende relaterad, men jag tog bort mina polyper när jag var liten.
Bästa vän: Jenna
Sporten du spelar: Jag sport? HA! Skulle inte tro det. Men jag försöker gymma minst tre gånger i veckan och går till och från jobbet varje dag.

JUST NU:
Äter du: Ingenting.
Dricker du: Vatten.
Är du på väg att: Gå till sängen och läsa.

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Det blir vad det blir.
Vill du gifta dig: Om det blir läge för det. 
Karriär i åtanke: Vi får se. Håller på att fundera på studier nu. Är så mycket jag vill. 

TROR DU PÅ:
Dig själv: Så ofta jag bara kan. 
Mirakel: Nej inte direkt.
Kärlek vid första ögonkastet: Nej det tror jag inte på.
Himlen: Nej.
Änglar: Nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...