tisdag 22 januari 2013

Gamla semester bilder

 Det här är en del av min familj sommaren 1994. Vi skulle resa den långa vägen från farmor och farfars hus i Eskilstuna hem till Skellefteå. Kommer ihåg den här kvällen en del, minns den busken jag och min syster sitter i, de matchande klänningarna, dockan jag fick av pappa och orsaken till bandaget. Märkligt det där att jag lyckas komma ihåg det, men är dålig på sånt som ligger närmre i tid. 

Det här måste ha varit 1998 eller 1999. Är lite osäker om det var när vi hyrde hus i Danmark en vecka eller så eller om vi var i Norge. Men det kan också vara blandade bilder från båda de resorna. Gillar hur tandlös jag var. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...