tisdag 1 januari 2013

Nyttårsnaglar

Jag har provat Ciatès caviar pearls en gång tidigare, men det var bara på ett finger. Till nyttårsafton så täckte jag all naglarna med små pärlor.

 Som bas använde jag Ciatè Angel Wings, pärlorna är i färgen Prom Queen och top lacket är från Depend. 

 Det var lite svårt att täcka sidorna av nageln och allra längst ut. 

Pärlorna satt väldigt bra på min vänstra hand och sådär på den högra. Men, det var bara allra längst ut som det har lossnat lite grann. Och med strumpbyxor som ska på och sånt, så är ju det förstårligt att någon lossnar ibland. 

6 kommentarer:

  1. Vilka coola naglar :)

    Hoppas att du får ett alldeles underbart 2013.

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack :) Hoppas att du ocksåfår ett fint 2013 :)

      Radera
  2. Så himla fint de blev :)
    Haru beställt pärlorna? :)
    Tratten har man asså till pärlorna? :) E den me beställd? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack :) Fick massa beröm för naglarna :)

      Jag har inte beställt lacken, utan fick dem i min julkalender från Ciatè (se kategori sammanställningar så ser du bättre).
      Tratten följde med i kalendern. Man använder den till att hälla tillbaka överblivna pärlor i flaskan igen :)

      Radera
  3. Är också väldigt nyfiken på att testa det där :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är himla lätt att göra och pärlorna sitter någolunda bra på. Om man gör hela händerna varje gång räcker nog inte en flaska särskilt länge tyvärr :/

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...