tisdag 22 januari 2013

Speed Dial

Efter många dagar med skabbigt, nedskavt nagellack var det dags för en ny färg. Är inte alltid det lättaste att hitta en färg bland alla 54 lacken jag har (58 om man räknar med mina flaskor med Caviar Pearls). Men efter  lite tvekande och val på måfå hittade jag en färg som blev bra. 

 Min lilla samling med lack. 

Det blev Ciatè Speed Dial. Den är väldigt rosa/orange när man ser på den i ordentligt ljus. Den är nästan korallfärgad. Kommer bli himla fin till sommaren vill jag lova. 

1 kommentar:

  1. Håller med, bra att det finns något för alla som är känsliga mot parfym och annat!
    Du valde en fin färg på nagellacket :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...