torsdag 28 februari 2013

Hurra för träning



Jag är otroligt glad att jag började om med träningen och ändrade det jag äter. Det är länge sedan jag har varit så stark och haft så mycket energi på eftermiddagen som jag har nu. När jag är på gymmet orkar jag mer nu än när jag tränade som mest för två år sedan. Samma sak är det med styrkan i kroppen. Nu orkar jag mycket mer både vad gäller vikt men även antalet repetitioner vid styrketräning. Det är inte illa det. 

Sedan att kläder som satt tight förra sommaren börjar sitta lite lösare nu är bara fint. Det jag hoppas på nu är att jag fortsätter som jag gör nu med träningen och maten. Men så länge jag tycker det är kul ska det inte vara ett problem. 

4 kommentarer:

  1. sv: Tack så hemskt mycket! Ja visst är det! Kram på dig fina du!

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra att du kommit igång med träningen! :D önskar dig lyck till mot en hälsosam livstil! ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar :D Det kommer nog att gå fint :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...