måndag 11 februari 2013

Tre saker från Monki

Jag har varit ordentligt dålig i ett par dagar i slutet förra veckan (torsdag och fredag för att vara mer exakt). Lördagen var första dagen jag vågade sätta foten utanför lägenheten, och det var med stora tvivel att ens det skulle gå. 

Jag gick igenom några av mina favorit butiker längs Karl Johan och tog lång tid på mig. Provade massvis med saker, men kom hem med inte alltför mycket. Det mest spännande var t-shirten nedan från Monki. De har fått in massa fint till våren. 

 Föll pladask för den när jag kollade igenom deras hemsida. 

 Kollade in denna t-shirten som egentligen är en klänning på rean. Är ingenting jag skulle köpa, men ville gärna prova den för det. 

Gillade det här linnet väldigt mycket. Men sen insåg jag att nej, den behöver jag inte. 

2 kommentarer:

  1. OMG! Den kameran! så sjukt fin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh jag vet :D Jag gillar den riktigt, riktigt mycket. Perfekt bloggkamera :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...