fredag 15 mars 2013

Hurra för mig

Jag skriver upp små delmål jag ska klara av varje månad med min träning. Öka antalet repetitioner jag ska klara av, öka vikter, hur långt jag ska lyckas ta mig på cykeln/crosstrainern/löpbandet. 
Igår lyckades jag med ett av mina mål, vilket var att cykla en mil på mindre än tjugo minuter och det klarade jag galant. Jag hade nästan en hel minut till godo när jag cyklat en mil. Jag är så otroligt stolt över vad jag har lyckats göra. 
Nu är bara frågan vad nästa mål för cykeln ska bli.


10 kommentarer:

  1. Det är så man ska göra, små delmål och större mål att sträva efter. Vi människor trivs bäst när vi har mål att jobba efter :) Och du, LOVE the pic!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt enig. Sen så är det mycket roligare att kunna se förändringen stegvis också.
      Haha tackar. Det var den enda som passade in till inlägget :)

      Radera
  2. Åh vilken underbar bild! Grattis till att du uppfyllt ett av dina mål förresten :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar :) Den är från när vi hade karneval på jobbet.

      Radera
  3. Vad roligt för dig :D

    Haha älskar bilden!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja :) Så nu har jag bara fler mål jag ska klara av :)

      Det var den enda passande bilden på den här datorn :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...