tisdag 12 mars 2013

Mammas födelsedag

 I lördags hade min mamma födelsedag och jag och Martin for hem till henne för middag och tårta. 
Vi åt god mat, himla god marsipantårta och pratade massvis. 
Min mormor var på besök, vilket var trevligt. Jag hade inte sett henne på länge, kan inte komma ihåg sist det var. 


Vi åt oxfilè med potatisgratäng, sallad och baguetter. Otroligt gott.

 De hade köpt en otroligt god marsipantårta från W.B Samson. Är du på besök i Oslo så måste du gå förbi ett av deras cafèer för deras tårtor är verkligen otroligt goda. 

Martin blev otroligt less på allt bildtagande av oss, och när det väl kom till min kamera började han skratta som bara den.  Men vi blev söta för det.
Ledsen att bilden blev så kornig för övrigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...