onsdag 13 mars 2013

Minnen på väggarna

I söndags blev det vårstädning hemma hos oss. Är så härligt att möta våren med ett välstädat och godluktande hem. 
Jag blev väldigt less på våra vita tomma väggar. Vi får helst inte göra hål i våra väggar, så vi undviker det så gott vi kan. 
Men jag tog fram massa bilder jag tog med engångskamrorna jag tog med mig till Readings festivalen förra året och hängde upp dem på väggen. Det blev mycket mer hemma med våra bilder uppe på väggarna. 
Jag passade även på att hänga upp kartan över Amsterdam så vi lätt kan markera ut det vi vill se. Har en del butiker som ska in på den kartan så jag lätt hittar dem när vi väl ska gå på Amsterdams gator. 




10 kommentarer:

  1. Åh jag älskar no dancing-skylten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte den på Lagerhaus i Luleå förra året. Den är himla fin :)

      Radera
  2. Men åh så fint. Kul med en så personlig vägg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja. Det blev så tråkigt med bara ljusgula väggar. Och fotona gör sig bättre på väggen där vi kan se dem varje dag än i ett fotoalbum :)

      Radera
  3. Svar
    1. Åh tackar :-D det blir bättre när vi har fått hämtat ut andra bilder också. Dessa är tagna med mina lomographykameror och engångskameror.

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...