fredag 8 mars 2013

Superfamily

Ikväll blir det konsert. Är så otroligt kul att höra på musik live. 
Denna kväll är det Superfamily vi ska och se. 
Förra året var jag och pojkvännen på videoinspelning till deras sång Pay the price. Otroligt rolig upplevelse. 


 Från när vi var och spelade in videon Pay the price

Martin hade på sig Cyberman-mask från tv-serien Dr Who. Hans syns en del i videon, vilket jag (tack och lov) inte gör. 



Kvällen till ära har jag på mig min hjälpa Japan efter tsunamin från Weekday. Sist jag hade på mig den var den tight, det var den inte idag. Hurra. 







2 kommentarer:

  1. Hej! Vad kul med konsert! Var den bra? Vart var den? Kul när kläderna sitter lösare men inget skojj när inget passar mera=/ Hmm får köpa mig en helt ny garderob nu. Hittade lite nytt igår bla men det tar emot å handla nytt men skojj ändå=) Ha en fin söndag nu! Njut av solskenet! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var superkul :) Vi försöker att gå på konsert en gång i månaden :) Att höra musik live är bäst.
      Konserten var riktigt bra. De spelade på Rockefeller här i Oslo. Väldigt mysigt ställe.

      Jag har såpass stor garderob att det gör verkligen ingenting om det blir lite lösare. Det mesta kommer från Monki och det har ju lite större passform på sina kläder.
      Åh det var ju synd. Ibland hittar man massvis man vill ha och ibland ingenting.

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...