tisdag 16 april 2013

6 månader

Idag har det gått sex månader sedan min pappa gick bort. Det känns hemskt vad fort tiden har gått och märkligt att han inte är här längre. 
Sen så gick det alltför fort när han gick bort. Det tog inte ens två veckor från det att han blev dålig till han inte ens var här längre, och det ger en minst sagt lite tid att förbereda sig på det, om man nu någonsin kan bli helt förberedd på något sådant.

Nu hade jag tyvärr inte så mycket kontakt med min pappa som man kunde önska nu, men vi pratade i alla fall en gång i månaden. Och han var trots allt min pappa. 

En väldigt gammal bild på min pappa.



2 kommentarer:

  1. Det är så fruktansvärt, han var ju på tok för ung. Ni hade en väldigt fin pappa <3 Sköt om dig. // Anna L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han var verkligen för ung. Är så otroligt märkligt att han inte är här längre :/ kram

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...