lördag 13 april 2013

Blommiga byxor

För någon månad sedan provade jag de mest underbara byxor inne på H&M. De satt helt perfekt och var otroligt sommriga. Jag var lite osäker på grund av det blommiga mönstret och att jag ansåg priset var lite för mycket för dem. Som jag ångrade mig sen. Har tänkt på dem massvis. 
I torsdags när jag gick på stan med min syster gick vi förbi H&M. Och där hänger ett par av byxorna bland reasakerna. Tänk att det dessutom var i min storlek. Hur fint var inte det? Så nu bor dem fint i min byrå och väntar på varmare och mindre blåsiga dagar. 




2 kommentarer:

  1. Svar
    1. De är helt underbara :) Längtar tills det blir varmare väder och de går att använda utan att frysa

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...