måndag 8 april 2013

En fredag ute

I fredags var det dags att komma sig ut. Jag, Martin och Johanna bestämde sig för att ta t-banan in till stan och se vars vi hamnade. 







Vi hängde en stund på So. Det var trevligt där, men när det knappt var något folk där vid halv ett bestämde vi oss för att fara vidare. 

Det allvarliga gänget.





Jag och Johanna försökte kolla i kors, men det gick inte bra alls. Så kan det gå när man har dold skelhet.


 Vi gick vidare till Justisen. Otroligt trevligt ställe. 

 Martin.

 Mig. 

Sen så hamnade vi till Møllers innan det var dags att ta bussen hem igen. 

4 kommentarer:

  1. Lät som en trevlig kväll.=)

    SvaraRadera
  2. sv: ja jo jag med! men missa förra årets eftersom att jag inte hade köpt speltid då haha :(
    men ja jag lyckades få mountet ;D

    Va gärna med i min tävling, du har chansen till att vinna ett coolt klistermärke från junkyard! :D
    Kram!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...