onsdag 24 april 2013

Second hand shopping och vårmys

I söndags tog jag och min syster till trikken mot Grünerløkka för lite second hand shopping och middag. 

 Vi besökte en butik vid namn Robot och älskade Velouria Vintage.  Hittade massa fint inne hos Velouria Vintage. Synd att det mesta är så smått och att jag försöker spara mest möjligen till Amsterdamresan som närmar sig med stormsteg nu. 

 Vi gick även förbi Birkelund marknaden. Var mest bara folk och överpriser på det mesta. 

 Sen så blev det lite häng i vårsolen. Det var otroligt varmt och gott så länge det inte blåste. 

 Johanna. 

 Mig. 

 Jag har äntligen tvättat och fixat till mina vita converses så de ser mycket renare ut. Det gick åt lite väl mycket blekmedel för att få dem någolunda vita igen. 

 När klockan närmade sig fem gick vi till Ryes för att äta middag. Var massa folk och personalen var stressad på grund av tekniska problem med kortbetalningen så det var endast kontanter som gällde. Tyvärr fick servicen lida lite grann, vilket var synd. 


 Jag är inte så blek som bilden får mig att se ut som, jag lovar. 

 Båda åt en kycklingburgare med bacon och svampsås. Otroligt god. 

 Jag bytte även nagellack häromdagen till denna fina färg från Ciatè som heter Headliner 066.

Sen så gick jag hem från Vålereng aför att njuta solen mest möjligen.

3 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...