tisdag 23 april 2013

The New Icons

Det blev inte bara present till min yngsta syster som köptes på fredagen. Jag fick med mig en klänning/tunika från H&Ms The New Icons kollektion. Jag orkade inte prova den i butiken, men direkt när jag kom hem. Perfektion säger jag bara. Kände mig otroligt fin iden. 

En kvällsbild när den hänger på en galge. 

 Och en dagsbild på mig. Den ser mycket kortare ut på reklambild än vad den gör på, i alla fall om man ser bakifrån. Det gör mig ingenting, för den var helt underbar som klänning. 

Jag bad Martin ta en bild där han fick med mina ben (annars var det bara överkroppsbilder) och den här bilden var ett av resultaten. Blev inte så illa.

4 kommentarer:

  1. Super snygg outfit!


    Kika in på min blogg där du har chansen att vinna valfritt smycke från We Style just nu! :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...