måndag 15 april 2013

Tjejkväll

I fredags for jag hem till en kompis kompis för att ha tjejkväll. Jag hade inte sett min vän på länge, så det var kul att ses.
 Jag hade en väldigt rolig kväll med massa skratt, dans och prat. Vi lekte även paketleken, vilket var första gången för mig. 

När klockan närmade sig två gick jag hem. Det var inte långt från hemma där hon vi var hos bodde, men fy så hemskt långt det kändes. Trodde aldrig att vägen skulle ta slut. 



 En hemskt hemskt lång backe som blev ännu värre två på morgonen. 

 En glad men suddig mig. 

Jag vann en flaska med mousserande vin. Inte illa det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...