måndag 22 april 2013

Tre bilder från min fredag

 Snäckor och sniglar har börjat dyka upp, med andra små insekter och andra djur. Även fast träden inte har fått någon form av färg än, är det fint att se att andra saker börja komma till liv. 

 Jag och Johanna for på stan efter jobbet för att köpa present till våran yngsta syster som fyllde hela tio år på lördagen. Furbys ser verkligen annorlunda ut jämfört med den jag fick på min nionde födelsedag. 
Jag hade med glädje tagit hem den största blå, men har ingen aning om var den skulle få plats. Den var helt enorm. 

Min utsikt större delen av fredagskvällen såg ut såhär. Jag satt barnvakt till två gulliga pojkar. De klarade sig helt själv, jag var bara där ifall att det skulle hända något (vilket det inte gjorde). En väldigt fin kväll måste jag erkänna. 

2 kommentarer:

  1. Den stora Furbyn skulle man ha i sängen :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet :D Den hade dock inte fått plats i sängen, men det hade nog funkat ändå.

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...