onsdag 29 maj 2013

En dag på Frognerbadet.

 När solen skiner och det kommer vara fantastiskt väder hela dagen, är det bäst att tillbringa den vid en poolkant och svalka sig. 
Så jag och Martin packade ihop det vi behövde på en dag vid poolen och mötte upp min familj på Frognerbadet. 

 Det var en hemskt lång kö, men väl inne var det massa plats till alla. Man märkte aldrig att det var mycket folk där. 

 Jag fick min födelsedagspresent lite tidigt av mamma, vilket är denna här baddräkten. Den är helt underbar, för den ser ut som en klänning. Jag är inget fan av varken bikinis eller baddräkter, så den här passar mig perfekt. 

 Vi hade med oss moreller. 

 Och jordgubbar. 


Och godaste lemonaden.

 Här har vi hela gänget (minus mig)


Vi hade även med oss lite spel som vi spelade medans vi torkade i solen mellan pooldoppen. 

Bilden är lånad från mammas facebook. 

4 kommentarer:

  1. such wonderful photos!!! :D looks like you guys had a lot of fun :)

    katslovefashion.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. sv: åhja att de blev :c och nu visar de sig att p&l också går i konkurs. verkar som de här nya bråvalla slår ut alla festivaler, men de bästa är att jag kommer nog att få fota på bråvalla!!! Så håll tummarna för mig nu!! :D kramar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad tråkigt. Jag har inte hunnit besöka någon svensk festival. De enda festivaler jag besökt har varit engelska eller norska :) Åh hoppas du får det :D

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...