torsdag 30 maj 2013

Min födelsedag del 2

Efter en dusch, klädbyte och påfyllning av smink var det dags att röra sig in till stan för att äta middag. Martin hade planerat att vi skulle gå på samma resturang som sist jag hade födelsedag, nämligen Trattoria. En väldigt trevlig italiensk resturang som ligger vid Gamle Schous Bryggeri. 

 Väldigt mysigt när man kommer rätt in. 

 Det här brödet är hur gott som helst. Luftigt och salt. 

 Min älskling

Här har vi mig.

 Till förrätt var det helfriterade småfiskar. Var lite märkligt att äta först, men himla gott när jag väl vågade. Var så märkligt att äta hela fisken (- huvud och stjärtfenan).


 Vi åt kalvkött med spekkeskinke på. Smakade himmelsk. Så otroligt gott och saftigt, och massvis av smak.

 Sen så såg det otroligt gott ut.

Middagen till ära hade jag på mig en ny klänning från Monki som jag köpte dagen innan. Nya sommarklänningen skulle jag tro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...