fredag 17 maj 2013

Shoppingen från Amsterdam

Nu blev det inte så mycket shopping som jag trodde det skulle bli. Men ingen fara för det, hittade massa fint. 

En klänning och shortdress från River Island.

 Klänningen på.

Shortdressen

 Två t-shirts från Wildfox, köpte dem inne på Magna Plaza.



 En bricka och pin up kalender från Heineken Experience.


De hade massa fin fina butiker på tax freen hos Schiphol. Bland annat sålde dem Marc by Marc Jacobs.

 Fick med mig den här fina saken. Den ska få följa med på fester och konserter och andra ställen där stora väskor inte är nödvändiga.

 Jag fick med mig årets Escada parfym, Cherry in the air, som kommer användas i sommar. Dot från Marc Jacobs är en present till min lillasyster.
Ett tre pack med Lancôme Hypnôse mascaror.
En tuschpenna-eyeliner från MAC.

 Min nya Fisheye Voyager från Lomography.

 Ser ut som min styvbror i locket...

 Väldans fin med jordklotet på sig.

 En karta där man skrapar fram länderna man har besökt. Jag och Martin ska skrapa fram de länderna vi har besökt ihop är tanken och det att det är fint med kartor.


12 kommentarer:

  1. Vad mycket fint du hittade. :-)

    SvaraRadera
  2. Så härlig färg på klänningen!

    SvaraRadera
  3. Fin klänning och Marc by Marc Jacobs väskan är ju fantastisk

    SvaraRadera
    Svar
    1. Väskan är så inte jag, men det är en del av charmen med den. Var precis vad jag behövde i min samling.
      Tack :)

      Radera
  4. Haha. Ja det såg faktiskt ut som Tim! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är vi säkra på att det faktiskt inte är Tim? Han gör ju så mycket märkligt...

      Radera
  5. Hjälp, vad fina prylar du hittat! Shortsdressen är jag speciellt avundsjuk på. Så himla fin och fina detaljer :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar. Blev lite besviken att jag inte hittade mer, men det jag hittade är jag otroligt nöjd med.
      Shortdressen är helt underbar. Den finns i tre till färger/mönster.

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...