tisdag 4 juni 2013

Instagram maj

 1. Vi avslutade april/började maj med biljard 2. Jag hängde fram klänningar som skulle med till Amsterdam
3. Köpte mig en ny klänning från Monki. 4. Lyckades bränna mig

 1. Oslo var väldigt ljusgrönt innan vi for till Amsterdam. Hade hopp om att det skulle vara sommargrönt när vi kom hem igen 2. Frukost halv sju på morgonen på Gardemoen. Det sjuka var att det var hemskt många som satt och drack öl och vin från det att vi kom fram till flygplatsen vid sex-tiden på morgonen... 
3. Utsikten från hotellet i Amsterdam 4. Mys efter en lång dag i Amsterdam

 1. En kanal i Red Light District 2. Min stora Lomographypåse.
3. En färdigpackad resväska dagen inna hemresan. 4. Vi fyllde en liten vagn med det vi köpte på tax freen. 

 1. Jag vid ett fik på Schipholflygplatsen 2. Min nya Marc by Marc Jacobs väska
3. Det blev mycket grönare efter vi kommit hem. 4. Sitter och väntar på tåget in till Ski för att fira 17 maj där. 

 1. Åt en himla god calzonewrap på en italienskresturang 2. Hängde på Hovedøya med familjen
3. Och vi byggde sandslott på stranden. 4. En morgonen när det verkligen såg ut och kändes som sommar. 

1. En fin blomma en måndag 2. Provsmakade en nybakad muffins
3. orgonpresent på födelsedagen och en del av mitt födelsedagskort. 4. Nytt nagellack från Maybelline

6 kommentarer:

  1. Verkligen mysigt! Hur smakar colan? =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Colan är himla god. Den finns ju lite överallt, även i Sverige, dock bara i burk.

      Radera
  2. Va kul o spela biljerd :) Jordgubba, Bueno o cola ser inte helt fel ut :) Fast ja gillar inte cherry :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Biljard är himla kul. Önskar vi spelade det ofta, men vi glömmer bort det så lätt. Cherry är ju godaste. Blev så lycklig när jag hittade en liter av den i en nederländsk matbutik.

      Radera
  3. sv: det var jätte gott, och du verkar ha haft en toppen semester! :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...