måndag 8 juli 2013

Instagram juni

Då var det dags att se hur min Instagram såg ut under juni månad.

1. Musikkensdag i Oslo 2. Invigde en ny baddräkt på Frognerbadet.
3. Ballongrester från jobbets sommarfest. 4. Min första Starbucksdricka här i Oslo

 1. Vi fick hem japanskt godis från en av Martins vänner, där förpackningen hade bilder av massa märkliga superhjältar 2. Middag efter en väldigt lyckad synundersökning. 
3. En strålande dag. 4. Vi hittade en väldigt spännande snäcka när jag på utflykt med några av barnen från jobbet. 

 1. Var på konsert till en av Martins vänner på HRC 2. Vi har börjat få gula blad. FML.
3. En mojito 4. Jag sydde på Martins Desucon-kostym

 1. Jag och Martin skulle på bio och se Man of Steel 2. En regnig måndag, men nedräkning till semestern hade börjat så det gick bra. 
3. Frukost på soffan som var säng en bra stund. 4. Jag blev med en ny telefon. 

 1. Köpte Lego till Martin som han ville ha. 2. Fick en Jenna på besök. 
3. På bussen till Lillestrøm för att gå på Desucon 8. 4. En väldans nöjd tio åring. 

 1. En grupp med slitna folk påväg hem från Desucon 8. 2. Vi/Martin köpte massa TMNT-mössor för vi kände att vi behövde dem. 
3. Vi är och lämnar mat till min brodern, hansflickvän och kompis som köade till Green Day konserten från tidigt om morgonen. 4. Caprisonne för vuxna, vin i en påse med en litet sugrörsgrej. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...