onsdag 31 juli 2013

London dag 2

Onsdag och andra dagen i London startade vi dagen med lite shopping. Jag behövde nya skor för mina fötter ville ta livet av sig och jag tog ett steg till med mina Converse. 

Men innan skohandlande gick vi förbi COS och tittade. Var en hel del fint där och jag fick med mig en klänning från deras rea. 

 Här har vi mig den dagen. Bodde i den kjolen hela London resan. Helt perfekt.

 Vi hittade mjukisdjur som var som trofèer. Lite märkliga. 

 Efter att jag fått mig ett par fina, vita sneakers som mina fötter gillade, skulle vi ska ta bussen till London Zoo.


 Efter många om och men var vi framme på zooet. 


 Vi startade med akvariumet. 



 Sen så kollade vi på tigrar. Otroligt fina djur. 

 Jag hittade en massa Gruffalos inne på ena butiken. Älskar Gruffalo, en himla fin barnboksfigur. 

 Vi besökte även fjärilshuset. Det var mindre än det i Amsterdam, men fint för det. 


 Sen så blev det shopping i Soho. Vi besökte bland annat Dr Martens och Lomography där jag inte gick tomhänt ut. 


 Finaste barnskorna från Dr Martens. 

 Vackra chokladtårtor. 



När vi blev trötta i fötterna satte vi oss i en pub och tog oss en cider. 



 Sen så blev det middag på Mr Wu. Himla god buffet.


2 kommentarer:

  1. Wow så härliga bilder. Det ser verkligen ut som en minst sagt LYCKAD resa. Så mycket fint :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det var en väldigt bra resa :) Vi var där i sex dagar, så det dyker upp fler bilder ;)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...