fredag 26 juli 2013

Lunchdejt med Jenna

På fredagen mötte jag upp Jenna för att äta lunch och shoppa lite grann. Hittade lite saker på rea hos Indiska och småsaker hos Accent. Finns massa saker i butikerna jag inte visste om jag behövde. 

 Jenna med sin eviga följeslagare telefonen.

 Vi åt hos Wok & Roll.

 Goddag. 

Båda åt kinesiska tre små tätter och gudars vad gott det friterade var. Frityrsmeten hade en hint av pannkaka som var himla god både till räkorna och kycklingen. 

När jag kom tillbaka till lägenheten vi lånar blev det lite mys i solen  med Martin innan vi for till Fällfors igen. Jag och Martin skulle hjälpa till att göra potatissallad till dagen efter då vi skulle ha askspridningen till min pappa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...