onsdag 3 juli 2013

Massvis av vatten och tårtätning

I söndags var vi bjudna på kalas till mina tremeningar. Är ju inte den som säger nej till tårta direkt, så jag och Jenna följde med. 
Men innan tårtätningen besökte vi Hønse-Lovisas hus där det är en stor fors. Det var jättemycket vatten i Akersälven, så forsen var extra stor. 

 Här har vi mig i den nya klänningen från Asos. Märkligt hur mycket bättre Jennas bilder på mig blev än mina mörka i spegeln..


Min Jenna

Så här mycket vatten brukar det inte vara.

 Ett stort kakfat.

 En marsipantårta

 En gräddtårta med päron.

 En jordgubbsmousstårta som rann iväg.


Hade det himla fint hemma hos mina tremeningar. Är så kul att möta släktingar jag inte sett sen jag var liten. 


2 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...