söndag 28 juli 2013

Resan hem

På söndagen var det dags för att resa hem igen. Inte för länge dock innan vi skulle resa vidare igen, men länge hemma så vi skulle hinna ordna med lite saker.

För att dagen inte skulle bli så lång utan mat tog Martin med mig till Coop Forum för att äta mat där. Första gången jag åt eller fikade där sedan de byggde om stället och flyttade resturangen en våning upp.

 Finaste Martin.

 Här har vi mig den dagen.

 Martin åt en stort portion med ägg, bacon och potatis. 

 Jag åt en västerbottenostpaj för första gången. 

 Sen så är det ett stort hopp under dagen och vips är vi på Arlanda. 
Jag köpte denna klänning på Gina Tricots rea. Otroligt behaglig att ha på sig, men jag saknar band på den, för den glider ner hela tiden. 

Och någon timma senare var vi framme i Oslo igen. 

2 kommentarer:

  1. Alltid kul o shoppa på rean :) Men riktigt jobbigt när kläder glider ner :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju det. Otroligt irriterande. Måste få ordna de där klänningar innan det blir höst.

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...