onsdag 24 juli 2013

Shopping och familjemiddag

När dagen blev onsdag, reste vi in till Skellefteå. Jag och Martin tänkte vara där ett par dagar och hinna med lite shopping och träffa vänner. 

 Jag och farmor

 Det blev lite shopping. Hittade bland annat två fina klänningar på Gina Tricots rea. 

Jag, Johanna och Martin tog bussen upp till Solbacken för att fika på Waynes coffee och se i några butiker där uppe. 

 Massa gott fika. 




 
Sen så träffade vi mamma och Jörgen och handlade lite mat innan vi for hem till min styvsyster för att äta middag. 

 Nästan hela familjen. 

Massa god mat.


 Jag provade på ost hjärtan. I Norge har vi nästan bara vanliga ostkrokar, så det är kul att prova på nya saker när man kommer hem. 



På kvällen blev det bara att ta det lugnt och se på tv.

4 kommentarer:

  1. Men åh så härligt!! :)

    Det är verkligen superamericaaaaan men det är också riktigt nice. Jag älskar fjärde juli!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...