fredag 6 december 2013

6. En bild på någon du älskar.

Så som jag älskar min Martin, har jag aldrig älskat någon förut. En mer underbar och fin man får man leta länge efter. Jag har det så otroligt fint och roligt med han om det så är en promenad i Oslo eller London, om vi besöker nya städer och platser, om vi är ute och festar eller hoppar i takt med musik på en festival. 

Jag har aldrig mött en person som kompletterar mig så otroligt bra. När jag är med Martin känner jag mig som en bättre person. Med Martin känner jag en annan typ av ro och lycka jag inte har känt med andra. Känner mig väldigt bekväm och behaglig med han och tilliten jag har till han går inte att beskriva. 

Älskar han så otroligt mycket.







16 kommentarer:

  1. Men vad underbart det låter! Så fina ni är :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bättre än det låter till och med :) Han är verkligen helt underbar.

      Radera
  2. Svar
    1. Han blir bra allt fin på bild, mannen min :)

      Radera
  3. Fina bilder :)

    - Tack så mycket! :D

    SvaraRadera
  4. Härligt med kärlek!

    Aaah, men nu ser jag ju att det står att du är från Skellefteå, hade bara sett Oslo tidigare. Då förstår jag att du varit i Umeå några gånger :) Jag har inte varit så mkt just i Skellefteå, besökt trästock nångång. Men jag har en stuga i Munkviken (Lövånger) så där har jag hängt många somrar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kärlek är ju alldeles underbart :)

      Sv: Skellefteå är ju inte direkt den mest spännande staden att besöka kan jag tycka. Jag är knappt på besök sen jag flyttade till Oslo, men försöker iaf komma mig dit en gång om året.

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...