måndag 23 december 2013

augsuti - september - oktober 2013

Augsuti 

Jag och Martin hängde i Frognerparken en dag och pratade om framtiden och så. Är så viktigt att ha gemensamma mål och så. 

Jag fick en försenad födelsedagspresent av min syster. 

Spelade kubb med mina systrar och Martin. Var längesen det gick så dåligt för mitt lag  i kubb.

Åt en jättegod choklad och jordnötspaj i Mathallen. 

Söndagsspelning på Tilt. Slog en hel del personliga rekord den här dagen i olika flipperspel. 

Bästa köpet på länge. Urhärliga att promenera i flera timmar med utan att bli trött i fötterna. 

När sista helgen i augusti närmade sig fick jag lite jättemycket Readings festival längtan. 

Kollade igenom gamla bilder och deppade lite grann. 

September

For till Tusenfryd med familjen. 

Firade två år med sambon med middag på Tullins cafe. 

Vi for på Høstsabbat.
Jag första dagen.

Vi andra dagen. 


Som vuxna kan man bestämma själv om man ska ha cheesecake till frukost eller inte. 

Ett av växthusen i Botanisk hage hade massa fina köttätande växter och liknande. 

Sen kom hösten. 

Oktober

Martin, jag och våran väninna Bao var ute på långpromenad och hamnade bland annat på Blå.

Såhär såg jag ut en biodejt med Martin. 

jag, två väninnor och våra sambos for ut en kväll och dansade. Trots helt annan musik än det jag brukar festa till hade jag det himla trevligt. 

Jag följde med Martin och några av hans arbetskompisar på ett stand up show på Latter. Otroligt kul. 

Jag och väninna + hennes sambo hängde i Botanisk hage ett par timmar och fotograferade. 

På pappas dödsdag besökte jag Marc by Marc Jacobs butiken i Oslo för första gången. 

Jag + en del annat folk for till Mir för att gå på konsert. 

Jag och en väninna + hennes vän for till en väldigt mysig resturang och åt otroligt god mat. 

Årets mest osäkra leende går till mig... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...