måndag 2 december 2013

januari - februari - mars 2013

Då var det dags att sammanställa de tre första månaderna detta året. 

Januari

Började året med att köpa hem den mjukaste kashmirtröjan. Den har hållit mig varm många kalla dagar. 

Åt en väldigt god sallad på Gunsmoke som ligger på Grünerløkka. 

Såg en väldigt vacker film. 

Hade en fin utekväll med min syster och min älskling. 

I januari hade jag och Martin bott ihop i ett år, och firade med ett kollage av bilder från året som varit. 

Gjorde en del mönster på mina naglar.

Och hade kaviarpärlor från Ciatè på alla fingrarna. 

Februari

Jag gick utklädd som Super Mario på jobbets karneval.

For med den här mannen och ett till par på konsert.

Vi såg på the Hives.

Var på Ryes och drack godaste pistasche milkshaken.

Ett annat mönster jag provade på. 

Köpte en karta över Amsterdam och började markera ut alla butiker och så som jag/vi ville se.

Promenad genom Frognerparken.

Hade pysslat ihop en hel hög med Dr Who inspirerade alla hjärtans dag-kort till min sambo som jag gömde lite här och där.

Vi for och såg A good day to die hard på alla hjärtans dag. 

Mars

Alltså tussilagos <3 När jag inser att vi hade tussilagos redan i februari/mars, så är inte våren så himla långt undan trots allt. 

Åt godaste muffinsen på länge. Större choklad/kaloribomb får man leta länge efter. Kommer från Baker Hansen.

For och såg bandet Superfamily.

Var på releasefest till Martins vänners band.

Vi for sedan ut till Dattera til Hagen och hade det himla fint där. 

Firade min sambos födelsedag med muffins, paket och sång på morgonen. Ingen dålig start på dagen. 

Fick reda på att My Chemical Romance inte var ett band mer och det var hemskt ledsamt.

Avslutade mars månad med ett besök i Oslo reptilpark.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...