torsdag 9 januari 2014

Instagram december

Då var det dags att se hur min instagram såg ut under årets sista månad, december. 

 1. Första advent
2,3,4 Var och såg på Queens of the stone age

 1. Såg på Walking Dead och åt rester från julbordet med jobbet. 2. Fick hem en hel hög med ljus från Voluspa
3. Köpte nytt läppstift från MAC 4. Var på marknad på Blå. 

 1. Skulle till Sverige och handla mat. 2. Pyntade julgranen hemma och la dit alla paketen.
3. Kokade knäck 4. Smink och hår inför min sambos brors bröllop.

1. Klar för bröllopet 2. Jag och min sambo i vårat hotellrum på Storia Moria där bröllopet höll hus. 
3. Utsikten när vi åt hotellfrukost 4. Fjärde advent. 

 1. På skogspromenad i Ski. 2. En jättepepp jag för massa, massa år sen.
3. Julgranen hos mamma. 4. Alla mina + min sambos + våra julklappar

 1. En bild från min lillasysters julklapp 2. Blev lite Pokèmon spelande dagen efter julafton
3. Vi hittade Bulmers för nästan ingenting en dag när jag och min Martin var ute och gick. 4. Fyller upp sminklådeväskan. 

1. Började läsa Miss Peregrines home for peculiar children. Otroligt spännande bok. 2. I Ski för att fira nyår.
3. Så såg jag ut kvällen till ära. 4. På nyårsfesten

12 kommentarer:

  1. Härliga bilder och du var jättefin på nyårsafton! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar :) Åh vad kul att du tyckte så :)

      Radera
  2. Såg ut som en fin månad med många härliga tillfällen!

    SvaraRadera
  3. Fina bilder, ser ut som det var en bra månad!

    SvaraRadera
  4. Många härliga bilder! Ser ut som en finfin månad :)
    Svar: Tack, visst är dem? :)

    SvaraRadera
  5. Vilken vacker klänning du hade på bröllopet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tusen tack <3 klänningen är riktigt vacker :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...