måndag 24 mars 2014

Fjärilar på en vägg, hamburgare och små, små magneter.

I lördags bestämde jag och Martin oss för att äta lunch ute på Løkka. Vädret var inte alltför illa så vi gick hela vägen dit. 

 Har skrivit om det här området vid Carl Berner många gånger förut, men det är så otroligt fint och mysigt där. Känns verkligen som att Pippi Långstrump skulle kunna bo i ett av husen. 


 Vi hittade ett hus med massa fjärilar. 

 Så var vi äntligen framme hos Ryes. 

 Martin åt en dubbel texas burgare. 

 Och jag åt en kyckling burgare med bacon och svampsås. 

 Min fina man <3 

 Och här har vi mig den dagen. 

 Vi gick förbi en antikaffär och kollade på äggkoppar. 

 Och stora skåp med speglar. 

 Vi besökte Eldorado bokhandel där de visade Gruffalofilm hela dagen. Tyvärr var vi 45 minuter försenade till sista visningen </3. 

 Underbara Tove Jansson har fått illustrera Alice i Underlandet. Helt fantastiskt fint. 

Vi mötte upp ett vännepar och for till the Dirty Cow och drack. Sedan så får jag och vänneparet hem till dem och fortsatte att dricka och ha det jättefint till nästan halv fyra på morgonen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...