söndag 6 april 2014

Äntligen

Bild att dryga ut inlägget med hum hum....

Efter en lång tystnad på bloggen då jag har spenderat den senaste veckan mer sjuk än frisk, är jag äntligen frisk igen. Har känt mig helt ok sedan torsdag/fredagen, men nu är jag minsann riktigt bra igen. 

Ända sedan jag var liten har jag haft problem med mina halsmandlar. Blir jag minsta lilla förkyld sväller de upp och jag kan inte andas. Sjukvården i Sverige ansåg inte att jag hade nog med problem med dem, tack och lov att jag har en sådan fantastisk doktor som såg min problem. Nu ska jag äntligen få ta dem bort, men inte förrän 13 maj. Men tiden går fort så det här ska bli spännande. 

Har en massa fint att visa er under veckan som kommer, så det blir kul. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...