måndag 8 september 2014

Instagram augusti

Redan september och det är dags att se hur augusti såg ut i min instagram. 
Är himla nöjd med årets augusti, var så mycket fint och spännande som hände som dagstur till Dröbak, skolstart och Reading Festival.

 1. Lunch i Dröbak 2. Badade vid en brygga och strand i Dröbak
3. Jag och Martin på båten tillbaka till Oslo 4. Hängde med Jenny, Kalle och Martin på Tilt innan vi skulle på bio. 

 1. Tränande zumba på morgonen en dag under semestern 2. Vi köpte hem DC Bombshells Black Canary 
3. Fick använda gummistövlarna första gången ordentligt 4. Temafest på Samfunnet.

 1. Kräftskiva hos mamma 2. Min skugga hemma hos Jenny och Kalle
3. SingStar hos mamma en dag 4. Köpte hem rosa toning till håret inför Reading Festival 

 1. Det blev så rosalila att kameran inte kunde hantera det riktigt. 2. Min syster, jag och Martin som väntar på flygbussen. 
3. Middag på KFC innan vi tog taxi till festivalen 4. Årets tält var himla stora och rymliga. 

1. Jag gjorde en Sugar Skull jaguatatuering på festivalen 2. Så här mycket färg tappade jag på en vecka. Helt värdelöst
3. Spelkväll med drickregler 4. Så mycket att läsa till skolan...

10 kommentarer:

  1. Vilken härlig måndag! Och så himla coolt ditt rosa hår blev! :D Men ja, värdelöst att det inte kunde hålla längre... Jag färgade topparna lila förra sommaren och den färgen försvann på verkligen tre dagar. Undrar om all "specialfärg" är så svår att hålla?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en härlig månad :) Eller hur :) Jag har färgat håret rosa för två och tre år sen i samband med samma festival och då höll färgen två-tre veckor innan den började gå ur jättemycket. Nu höll den knappt en tvätt...

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...