måndag 1 september 2014

Reading Festival Lördag

 Lördag startade med mys i solen. Var så härligt att få en liten bit av sommaren igen. 

 Kände mig som ett lyckotroll när jag låg ned.

 Jagua tatueringen började komma fram. 

Vi festade med våra tältgrannar och byggde bland annat en pyramid. 

 Peace. 

 Hårfärgen blev urtvättad med typ en gång. Vilket var himla synd. 



 Sedan var det dags för the Hives på den stora scenen. De var himla duktiga och det var kul att se dem en gång till i England. 


 Denna dagen var det en crop top och kimono från Monki, kjol från Asos, väska från Bikbok och skor från Nike. 

 Det här var nog min festivalhöjdpunkt, Die Antwoord. Kärlek <3

 Så kollade jag och Martin på Band of Skulls i ett lite tält. Var så mysigt och annars än när vi såg dem på Oslo Spektrum. 

Kvällens sista var Arctic Monkeys. Så kul att höra dem live. 

24 kommentarer:

  1. Åh vad roligt med festival (i bra väder) !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rolighetsskalan på en festival ökar verkligen med bra väder :)

      Radera
  2. Va tråkigt att hårfärgen vart urtvättad direkt :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet :/ Har ca en halv flaska av varje färg kvar, så jag får bara färga om :)

      Radera
  3. Ser kul ut! :) Har också gjort en mänsklig pyramid tidigare haha. La upp ett inlägg om det idag :)

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Tack =) ser ut som en riktigt bra helg!

    SvaraRadera
  5. Det såg ut som att ni haft en himla härlig upplevelse! :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...