måndag 1 december 2014

Examen och nya lägenheten

Bilden kommer från lägenhetens FINN-annonse

Just nu när det här inlägget publiceras (skrev det igår) sitter jag och har skriftlig examen i Natur Helse og Bevegelse. Jag hoppas innerligt att det går bra, men jag är hemskt nervös då det är mycket att skriva om. 

Senare idag när examen är färdig ska jag till Ammerud för att hämta nycklarna till våran nya lägenhet. Ska bli väldigt spännande att börja flytta. Men först ska vi måla i alla fall måla vardagsrummet och kanske sovrummet (om vi hittar den färgen/tapeten vi är ute efter). Kommer vara upptagen med mycket annat en tid framöver, men jag har gjort klart veckans inlägg så det är gjort. 

Hoppas du har en riktigt fin måndag. 

2 kommentarer:

  1. Hoppas den skriftliga examen gick bra! Och vad roligt och spännande med ny lägenhet :D Ser ut att vara en tjusig sådan också :) Kram, hoppas du haft en fin helg och en mysig första advent! :) :-*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den gick förvånansvärt bra om jag ska vara ärlig. Det är väldigt spännande med ny lägenhet :)
      Tack detsamma :) Kram

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...