onsdag 3 december 2014

Instagram November

Redan december och vi håller på för fullt med att måla och flytta in i den nya lägenheten. Väldigt spännande måste jag säga. 
November har varit en lång månad när jag ser tillbaka, jag har fått gjort väldigt mycket. 
December kommer säkert att vara en månad då det händer ännu mer saker med tanke på jul och nytt år. 

 1. Var på utställning på Henie Onstad Kunstsenter 2. Såg Veronica Maggio på Rockerfeller 
3. Utlfykt med skolan och jag såg en flaggspett. 4. Planerade ett grupparbete på ett café

 1. Första snöflingorna kom 2. Satt på biblioteket och jobbade med grupparbete
3. En Bulmers pause under en långpromenad 4. Ost till frukost

 1. Var på bio och såg Interstellar 2. Kan fortfarande inte sluta lyssna på låten Hjerteknuser av bandet Kaizers Orchestra. 
3. Martin hade fått hem Assassins Creed Unity och behövde då en PS4. 4. Utflykt med klassen och gick längs en älv.

1. Resturangdagen och jag och Martin åt vegansk RAW food. 2. Nattmat vid Carl Berners Plass 
3. Studieuke och hade två vänner från klassen som jag examensstuderade med 4. Pause pizza

 1. Jag och Martin åt väldigt goda cajun chicken burgare i Ski Sorsenter 2. Fick lära mig att göra sushi hos mamma. 
3. Resultatet blev faktiskt bra. 4. Skränade till Let it go. 

1. Examensstuderande i Zoologiskt museum 2. Lägenheten börjar bli tom 
3. Väldigt goda drinkar i ena baren i Paleet 4. Sista spurten inför examen 

6 kommentarer:

  1. Vad fint och juligt du gjort det här inne :) Och november såg ut som en riktigt bra månad! December lär ju bli minst lika bra då det är mysigaste månaden på året :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack :D Känner att december förtjänar en egen design :) Håller med dig :D Hittills är december väldigt bra :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...