måndag 12 januari 2015

Lite blandat

Har en del bilder att visa som jag inte visat än, och det passar bra när jag lyckades radera fel mapp, så alla mina bilder från 2006-2013 är borta. Har ordnat ett program som ska hitta åt bilderna från den gamla externa hårddisken, men det tar hemskt lång tid. 


En dag kring jul var jag och Martin på en kvällspromenad i området. Så mycket fint att se trots att det var mörkt. 

Det är så himla fin utsikt från där vi bor.

 Hade helt, helt glömt bort att jag slått av den manuella fokusen på linsen, så ekorren jag och Martin såg på en annan promenad, blev helt ute av fokus </3

 Man ser verkligen himla långt från oss. 

Första skoldagen for jag ut med mina vänner och åt lunch för att fira första gången att det gick bra på examen. Himla stolt av oss. Vi åt i alla fall på Egon, och det var helt ok mat. Kanske lite dyrt, men så är det ibland. 

 Efter lunchen for jag och hon ena på shopping i ett par timmar. Spenderade en del pengar på Illums Bolighus som jag visar imorgon. Var i alla fall väldigt trevligt. 

9 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jo. Förutom att jag jobbar ihjäl mig, stressar över bilderna och för lite sömn och skolstress så går det fint :)

      Radera
  2. Vad mysigt att ha fin utsikt ^^
    Men vad hemskt med de försvunna bilderna?! Skulle typ... dö inombords. Skojar inte. De hamnade inte bara i papperskorgen då? Så det bara är att återställa? :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är det :) Tidigare såg vi baksidan av en matbutik och posten och en parkering + sovrumsfönstren till grannarna... Så helt klart en uppgradering :)
      Jag har sjuk ångest och gråter bara jag tänker på det. Hade en del bilder på min pappa som dog för två år sen, en del har jag fått tillbaka, men det känns som att jag ska dö på insidan eller har ramlat ned i ett hål. Det var över 100 000 bilder som är borta, och den ligger inte i papperskorgen tyvärr. Tack och pris så har jag bloggat 98% av alla bilderna, men inte alla filmer. Men bryter snart ihop.

      Radera
  3. Grymma "kvälls"bilderna blev och så gott med hamburgare! Alltid najs med shopping också ;)

    SvaraRadera
  4. Åh vilken fin och mysig utsikt ni har!!!

    SvaraRadera
  5. Åh vilken fin och mysig utsikt ni har! :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...