torsdag 29 januari 2015

TBT oktober, november, december 2014

Bättre sent än aldrig, här är 2014 tre sista månader. 

Oktober
I oktober var jag och Martin på stand-up på Latter. Vi fick besök av farmor och farfar och deras hund Boss. 
Det blev massa hemmagjord sushi, fick nya smycken av Martin och besökte mormor. 
Jag tog bilder i skogen till skolarbete och hängde en del i botanisk hage och vid Blå. 

November

En väldigt fin utekväll på Paleet och en annan på Shamrock.. Vi var på Jule Expo och såg en mekanisk tomte och alpackor (nere till vänster). Det blev en del vegansk mat och var på en utställning. Såg Veronica Maggio på Rockefeller och drack goda drinkar. 
Lite mer vegansk mat och ett besök i zoologisk museum inför examen. Vi var på spillexpo och såg koplantan från Sims och Bombshells Supergirl. Var även på julmarknad vid Spikersuppa.

December
Köpte en ny klänning och firade in sista dagen på året med det här gänget. Spelade scrabble hos mamma och var på Danmarkstur med Martin. Åt en god burgare på revolver, firade julafton med familjen och fick gjort färdigt balkongen med de möblerna vi har nu. 

Vi flyttade in i lägenheten vi bor i nu, jag hade examen som jag klarade bra, hade massa ledigt och fick ett jobb. 

2014 var verkligen ett bra år där jag fick gjort massvis och klarade av en hel del. 

8 kommentarer:

  1. Härligt att du hade ett så bra år! :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul att få ta del av ditt gånga år och få se lite tillbakablickar! Roligt att du haft ett så fint år. Hoppas 2015 blir minst lika bra! :)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du gillade inlägget :) Det var ett utmärkt år :) Jag tror 2015 kommer bli minst lika bra :) Kram

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...