torsdag 2 april 2015

TBT: Tidigare påskar

Påsken startar ju idag med skärtorsdag, och jag tänkte visa ett par tidigare påskar nu medans vi är och går på Londons gator. 

2009
Påsken 2009 for hela familjen till Kreta och bodde i ett fantastiskt hus som vi hyrde där. Det var alldeles utmärkt varm och fint väder. Det här är en av mina favoritsemestrar. Vill så gärna dit igen och fota ännu mer och besöka den rosa stranden. 

2011
 2011 reste jag upp till Skellefteå och var där en bra stund om jag minns rätt. Bodde ett par dagar hos min farmor och farfar och myste med hunden Boss. I Skellefteå hängde jag mest med Jenna och vi handlade nya Converses om jag minns rätt. 

2014
 2014 tog jag med mig Martin upp till Skellefteå så han fick se hur vintern var där. Vi samlade hela familjen och hade en mysig fest med massa mat. 
Tillbaka i Oslo hade vi med oss farmor, farfar och hunden Boss. Jag och Johanna badade fötterna när vi besökte Hovedöya en dag. 
Den prickiga servisen kommer hit till sommaren och det blir himla fint <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...