tisdag 2 juni 2015

En lista

1. Vart ser du dig själv om 10 år?
Förhoppningsvis färdigutbildad och jobbar kanske som ledare i ett dagis eller som special pedagog. Jag hoppas att jag fortfarande är ute och reser en hel del och går på konserter. Sen familjelivet vet man ju aldrig hur det blir. 

2. Vill du gifta dig?
En gång kanske. Jag tycker att själva bröllopet kanske blir kul med en stor fest för vänner och familjen, men för mig är det inte viktigt att vara gift.

3. Vill du ha barn?
Får jag inte barn, så får jag inte barn. Det är ingenting jag tänker på på det sättet (men det finns ju så himla mycket fina barnsaker...) och det är ingenting som är superviktigt för mig. 

4. Vill du flytta, om ja, vart?
Jag trivs väldigt bra i Oslo, men jag skulle mer än gärna bo i London. Älskar verkligen den staden. 

5. Hur skulle du beskriva ditt drömhus?
Jag är mer en lägenhets person för att vara ärlig. Men det vore fint att få en central pent house i någon stad med en fantastisk utsikt och underbar veranda. 

6. Vad är ditt drömjobb?

Det jag tänker med min utbildning just nu (förskolelärare) så är det att hjälpa barn på ett eller annat sätt. Att kunna hjälpa dem som har det svårt och så. 
Annars tycker jag att det låter spännande att jobba med genetik på olika sätt. 


7. Vad är 3 saker du vill göra innan du dör?
Jag har egentligen inte något speciellt jag bara måste göra innan jag dör, förutom att resa. Se mest möjligen av jorden. 

8. Är du rädd för framtiden?
Nej egentligen inte. Känner bara att tiden går fortare än det jag hinner med, och det är så mycket jag vill göra (resa). 

9. Vad är din högsta dröm som du vill uppnå i livet? 
Jag är ingen stor dröm att uppfylla, så länge jag håller mig så frisk jag kan och har fler bra dagar än dåliga är jag nöjd. 

10. Vilken skulle vara idealåldern för dig att dö? 
Att dö är ingenting jag direkt tänker på. Helst vill jag dö smärtfritt på något sätt, så ideellt vore att dö som en gammal tant när jag sover. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...