måndag 3 augusti 2015

En måndag

Förra måndagen vaknade jag till superfint väder och bestämde mig snabbt för att inte vara hemma. 
Lönen hade kommit in på kontot och jag behövde lite nya skolsaker och kolla in reorna lite bättre. 


 Jag började här, vid Spikersuppa, för att besöka ena bokbutiken inne på Paleet. 

 Är så hemskt mycket folk i Oslo nu, massa turister + massa familjer i samband med Norway Cup (tänk dig typ Gothia Cup). 

 Jag ringde min syster och hörde att hon var i stan, så jag tog t-banan till Majorsturen för att möta upp henne. 

 Fick i mig lite frunch hos Espresso House. Det var väldigt gott. 

 Vi gick vidare längs Bogstadveien/Hegdehausveien. Gick in på COS och hittade den här fina på deras rea.


När vi blev trötta i benen satte vi oss på en uteservering och njöt av solen. 

4 kommentarer:

  1. Så trevliga bilder, uteserveringar är så mysiga såhär års.:) Gillar din klädstil btw! ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack <3 När solen väl är framme måste man passa på. Åh tusen tack <3

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...