tisdag 10 november 2015

Några outfits från den sista tiden

Jag har blivit bättre på att dokumentera vad jag har på mig, även om det mest är spegelselfies och för att se att kläderna ser ok ut. 
Men när jag ändå har bilderna i datorn kan jag ju lika gärna samla dom här på bloggen. 

Nu under hösten klär jag mig i mycket kortare klänningar och kjolar än det jag gör om sommaren. Känner mig mer bekväm med att visa lite mer ben när jag har strumpbyxor på än bara ben. 
Jag har också inga byxor kvar, förutom träningskläder och myskläder, så det är något bra tycker jag. Känner mig ändå mer bekväm i klänning och kjol än i byxor. 


PA050008
En av mina favoritklänningar från Monki, bältet kommer också därifrån.

PA280002
Första outfiten jag hade på mig med nya kjolen från Asos. Kappan och tröjan är från Monki. 

PB040004
Samma kjol som förra outfiten, men med t-shirt från Marc by Marc Jacobs och bälte från 30 Sunshine/MQ. 

PB060010
Och i fredags såg jag ut såhär, kjol från Asos och t-shirt från Monki.  

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...