måndag 9 november 2015

Sammanfattning av förra veckan




något jag gjorde den här veckan som var planerat
Förra veckan jobbade jag och var i skolan. Fick middagsgäster på fredagen och gjorde ingenting på lördagen. Söndagen var ett besök på SpillExpo och skrev ut massa papper till praktiken som börjar idag. Var ensam hemma från måndagen till onsdagen då sambon var i Tyskland. 



som inte var planerat
Slutade tidigare på fredagen än det jag trodde, så jag sov i 3-4 timmar när jag kom hem. Fick en adventskalender som står och väntar på första december. 



och något nytt jag gjorde
Spelade två nya brädspel i fredags som sambon köpte i Tyskland. 
ett tips från veckan


godaste maten jag lagade
Min kycklingrätt på fredagen. 


veckans aj

Skadade mig otroligt nog inte. 



veckans känsla

Lite blandad, var lite stress med att få ihop det sista innan praktiken. Men så himla härligt att få hem sambon igen. Två nätter borta är alltför mycket. 


veckans bedrift
Gjorde allt jag skulle i tid utan att stressa. 


veckans magi
Känslan när Martin kommer hem igen, 

betyg på veckan
I överlag en väldigt bra vecka, så 4/5

4 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...