onsdag 30 december 2015

Våren 2016

 Julen är över och det nya året står för dörren, och allt jag kan tänka på är våren. Började redan under mellandagarna att kolla in det nya som kommer in i butikerna nu. Tänkte vara ute i god tid och tänka efter vad jag kan tänka mig för något till våren, och har kommit fram till a-linje kjolar med något randigt till, antingen en tröja eller t-shirt är något jag kommer att bo i.
Kollade in Esprit och vad de hade inne för något, och jag hittade massa fint. Det mesta är fortfarande väldigt vintrigt, men det är en del som fungerar även när det blir varmare ute.
 
Skulle kunna tänka mig det som är på bilden, det passar med det jag redan har i min garderob, men tillför också något eget. Jag har beställt hem en liknande kjol som den som har knappar, och kommer nog att matcha den med en liknande tröja. Klänningarna (bilden i mitten och uppe till vänster) ser så härliga ut. 
Halsbandet är ett som jag sett efter. Jag använder egentligen alltför sällan halsband, men tänkte ändra på det efter nyåret. Smycken som är väldigt uppklädda kan bli fint till en mer vardaglig klädsel för att klä upp den lite grann. 


Kollade även in rean till Esprit och hittade bland annat de här fyra paren med skor. De passar nog bäst när snön och isen är borta, men det borde inte dröja alltför länge innan det händer.
Hoppas jag gav dig lite inspiration nu. 



8 kommentarer:

  1. Jag gillar att du redan är inne på våren, heh. :) Dock så är det väl helt rätt med tanke på att olika affärer redan är det och hela tiden måste tänka framåt. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har knappt varit vinter här alls, så kan lika gärna hoppa över den direkt till våren :)

      Radera
  2. Åh, tyckte de översta skorna till höger var så sjukt snygga :D

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...