torsdag 4 februari 2016

Instagram januari

Nu månad och dags att sammanfatta förra månadens Instagram-flöde. 
Om du vill se bilderna med en gång, så är det bara att gå in här.

1. Första bilden på oss i år. 2. Tack och lov för att man växer upp. 18 vs 25 år.
3. En sneak-peak på mitt (då) nya inköp. 4. Detta är egentligen ett filmklipp

 1. Det får plats en del saker i den lilla väskan. 2. Fick stiliga lösnaglar under praktiken. 
3. Fick hem nytt smink. 4. En fantastisk utsikt från sovrummet. 

1. Hittade min gamla telefon från gymnasiet. Fungerar fortfarande. 2. Jag halkade ned en trapp vid tbanan. Aningens klantig och tog en bild för att minnas. 
3. Skrev klart på hemma-tentan vi hade i Språk, text och mattematik. 4. Två år sen vi var vilse i Berlin

14 kommentarer:

  1. Älskar instagram:D Fina bilder!

    SvaraRadera
  2. Haha, det är alltid kul att hitta gamla saker sådär, telefoner och så :P

    SV: Ja, det var lite synd faktiskt... Icona pop är ju ganska bra annars, men nej, här floppade de...

    Jag kommenterar såhär btw... förstår mig inte riktigt på blogspot...

    http://schumacher4ever.blogg.se/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur :) Jag har lådor till olika saker, och det är alltid kul att se igenom dem.
      Åh tack för att du kommenterar trots att det är lite krångligt :) Vet inte helt hur det ser ut för andra som inte har ett google-konto...

      Radera
  3. Åh en sån mobil hade min syster när jag var liten. Var så avundsjuk, haha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var verkligen en dröm. Kände mig superfancy med den.

      Radera
  4. Stört rolig bild på din andra hälft på sista, fångar vilsenheten på pricken ^^... och tjusigare naglar, hahhaha! Vilken härlig inlägg *S*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var tagen in the moment ;) så just när bilden togs var vi verkligen så lost som han ser ut som :) Eller hur ;) Barn och modellera :)

      Radera
  5. Alltid kul med en liten sammanfattning med bilder! :)

    SvaraRadera
  6. Haha lösnaglarna ;) OCh åh, nostalgin på den telefonen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Barn och modellera <3 Älskar den telefonen :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...