torsdag 18 februari 2016

Lovetag


Vad heter ni?
Christina och Martin. 

Hur träffades ni?
Vi träffades på Outland när de hade brädspelskvällar varje torsdag. Martin hade lärt känna en av mina kompisar som tog med han dit. 

Är ni förlovade?
Nej.



Uppskattar han att du bloggar om han?
Han blir lite less när jag ska ta bilder av han/mat/osv, men samtidigt uppskattar han att jag tar så många bilder. 

Hur länge kände ni varandra innan ni blev tillsammans?
Vi kände varandra i ett år cirka innan vi blev ihop. 

Bor ni ihop?
Japp. Det har vi gjort i över 4 år nu. 

Har ni barn?
Nej. 

Har båda körkort?
Nej. Vi bor i Oslo och har nära till diverse kollektiva transportmedel. 

Brukar ni säga att ni älskar varandra?
Varje dag <3 I ord och handlingar. 

Vem fyller år först på året?
Martin fyller år i mars och jag i slutet av maj. 

Stöttar han dig i det du gör?
Mycket mer än det jag förväntar mig. 


Hur länge har ni varit tillsammans?
I år har vi varit ihop i fem år. 

Vad är det bästa med honom?
Han är alldeles fantastisk. Han har verkligen troen på alla vi möter och får vänner superlätt. Även om jag har svårt att prata om saker, är han väldigt lätt att prata med. Han hör efter och bryr sig verkligen.

Hur ser er 5-års plan ut?
Det som händer de närmsta fem åren (och tidigare) är nog att renovera badrummet, sovrummen, bli färdig med skolan, resor (planerar utöver sommarens planer bland annat Tokyo), förlovning, barn giftermål (de tre sista behöver inte vara i den ordningen). Men först och främst att vi är ihop och lyckliga. 

4 kommentarer:

  1. Men åh, vilken härlig tag. Så mysigt att få läsa mer om ert förhållande :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur :) Åh så kul att du gillade att läsa om oss <3

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...